Nabory i wyniki naboru

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY RZGÓW O KONKURSIE NA WOLNE STANOWISKO: INSPEKTOR DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W GMINIE

WÓJT GMINY RZGÓW

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE GMINY RZGÓW

ul. Konińska 8

62-586 Rzgów

 

Nazwa stanowiska: Inspektor ds. utrzymania czystości i porządku w gminie (pełen etat).

.

 

Na stanowisko będące przedmiotem naboru kandydat winien spełniać określone wymagania:

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1. obywatelstwo polskie,

2. wykształcenie wyższe o kierunkach administracja, ekonomia, gospodarka odpadami,

3. staż pracy 3 lata,

4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,

5. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

7. nieposzlakowana opinia,

8. dobra znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego,

9. zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo w szkoleniach dotyczących wprowadzenia ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

1. biegła znajomość komputera,

2. kreatywność, otwartość, wysoka kultura osobista.

 

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

1. prowadzenie spraw z zakresu utrzymania porządku i czystości w gminie,

2. wdrażanie nowego systemu,

3. nadzorowanie gospodarowania odpadami komunalnymi, w tym realizację zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,

4. prowadzenie spraw z zakresu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,

5. prowadzenie ewidencji nieruchomości zamieszkałych w zakresie odbierania odpadów komunalnych,

6. prowadzenie kampanii informacyjnej i edukacyjnej w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w tym selektywnego zbierania odpadów komunalnych,

7. prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z zakresu prowadzonych spraw,

8. prowadzenie spraw związanych z zezwoleniami na odbiór odpadów komunalnych i nieczystości płynnych,

9. prowadzenie spraw związanych z wpisem do rejestru działalności regulowanej dla podmiotów w zakresie odbierania odpadów komunalnych.

 

Informacja o warunkach pracy:

Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, biuro położone na piętrze w budynku bez windy - potrzeba przemieszczania się po schodach.

 

Informacje dodatkowe:

1. Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił 6%.

2. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6% pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób o których mowa w ust. 1.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

1. wypełniony kwestionariusz osobowy,

2. list motywacyjny,

3. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

4. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń,

5. kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),

6. kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

7. kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności,

8. oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego,

9. oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem czynności kierownika.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z póź. zm)".

.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją "Nabór na stanowisko ds. utrzymania czystości i porządku w gminie" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Rzgów, ul. Konińska 8

lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Rzgów

ul. Konińska 8

62-586 Rzgów

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.01.2013 r.

 

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Rzgów lub data stempla pocztowego.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Wójt Gminy Rzgów zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na stanowisko.

Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.

.

.

.

Wójt Gminy Rzgów

(-) Andrzej Grzeszczak

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-12-28
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Urząd Gminy Rzgów / Marek Przespolewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 maja 2016 10:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 438
23 maja 2016 10:01 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_stanie_zdrowia_v4.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 maja 2016 10:01 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_niekaralnosci_v4.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 maja 2016 10:01 (Administrator) - Dodanie załącznika [kwestionariusz_osobowy_v4.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)