WÓJT GMINY RZGÓW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY RZGÓW
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
Nazwa stanowiska: podinspektor ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych w wymiarze pełnego etatu.
Na stanowisko będące przedmiotem naboru, kandydat winien spełniać określone wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE (FORMALNE):
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie: wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze (I lub II stopnia), preferowana specjalność w zakresie podatków,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6) nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE (PODLEGAJĄCE OCENIE):
1) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym,
- ustawy z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym,
- instrukcji kancelaryjnej,
2) biegła znajomość obsługi komputera (znajomość pakietu MS OFFICE, poczty elektronicznej, przeglądarek internetowych), znajomość obsługi programów: POGRUN+, POST+, EGRUN, znajomość obsługi urządzeń biurowych - telefon, fax, ksero,
3) umiejętność pracy samodzielnej jak i współpracy w zespole, komunikatywność,
4) umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
5) rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
6) dyspozycyjność, punktualność, terminowość, dyskrecja,
7) mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej na podobnym stanowisku,
8) prawo jazdy kat. B.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
Prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatków i opłat lokalnych, podatku rolnego i leśnego oraz innych podatków i opłat pozostających w zakresie właściwości Gminy, a w szczególności:
1) prowadzenie ewidencji podatników,
2) obsługa programów komputerowych POGRUN+, POST+, EGRUN,
3) gromadzenie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji podatkowych składanych organowi podatkowemu,
4) przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących podatków i opłat, także postanowień dotyczących opłat i kosztów związanych z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi,
5) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących podatków i opłat,
6) sporządzanie sprawozdań dotyczących podatków i opłat w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe ich przekazywanie odbiorcom zewnętrznym wg obowiązujących przepisów,
7) przygotowywanie sprawozdań, zestawień i analiz dotyczących podatków i opłat w zakresie prowadzonych spraw na potrzeby wewnętrzne,
8) wydawanie zaświadczeń dotyczących stanu majątkowego osób,
9) wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Referatu bądź przekazanych do realizacji przez Wójta.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY:
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, biuro położone na parterze w budynku dwukondygnacyjnym bez windy.
INFORMACJE DODATKOWE:
1. Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
2. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6% - pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób o których mowa w art. 13a ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy,
2) list motywacyjny,
3) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń,
5) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
7) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności,
8) oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego,
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności na powyższym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z 27 kwietnia 2016 r., oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.).
Ww. klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją „Nabór na stanowisko podinspektora ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych” osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Rzgów, ul. Konińska 8 w godzinach pracy Urzędu (od 7:30 do 15:30) lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów
w nieprzekraczalnym terminie do 30 września 2019 r.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Rzgów lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Po weryfikacji dostarczonych dokumentów, z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o ilości kandydatów, którzy złożyli dokumenty oraz o ilości kandydatów zakwalifikowanych do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy.
Wójt Gminy Rzgów zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na stanowisko.
INNE INFORMACJE:
Komisja powołana przez Wójta Gminy działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie, czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Wójt Gminy Rzgów
(-) Grzegorz Matuszak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Rzgów