Nabory i wyniki naboru

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY RZGÓW O KONKURSIE NA WOLNE STANOWISKO: PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ I ODPADÓW KOMUNALNYCH

WÓJT GMINY RZGÓW

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE GMINY RZGÓW

ul. Konińska 8

62-586 Rzgów

 

Nazwa stanowiska: podinspektor ds. księgowości podatkowej i odpadów komunalnych w wymiarze pełnego etatu.

 

Na stanowisko będące przedmiotem naboru, kandydat winien spełniać określone wymagania:

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE (FORMALNE):

1) obywatelstwo polskie,

2) wykształcenie: wyższe, preferowane ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze (I lub II stopnia),

3) co najmniej dwuletni staż pracy,

4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,

5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

7) nieposzlakowana opinia.

 

WYMAGANIA DODATKOWE (PODLEGAJĄCE OCENIE):

1) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:

- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa,

- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,

- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych,

- ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym,

- ustawy z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym,

- ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,

- instrukcji kancelaryjnej,

2) biegła znajomość obsługi komputera (znajomość pakietu MS OFFICE, poczty elektronicznej Outlook, przeglądarek internetowych), znajomość obsługi programu WIP+, znajomość obsługi urządzeń biurowych - telefon, fax, ksero,

3) umiejętność pracy samodzielnej jak i współpracy w zespole, komunikatywność,

4) umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,

5) rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,

6) dyspozycyjność, punktualność, terminowość, dyskrecja,

7) mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej na podobnym stanowisku,

8) prawo jazdy kat. B.

 

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

1) prowadzenie ewidencji podatników i inkasentów,

2) prowadzenie rachunkowości analitycznej podatków i opłat lokalnych oraz opłaty z tyt. utrzymania czystości i porządku w gminie,

3) obsługa programu komputerowego WIP+,

4) rozliczanie i kontrola rachunkowa inkasentów oraz naliczanie wynagrodzenia za inkaso,

5) przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących podatków i opłat, także postanowień dotyczących opłat i kosztów związanych z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi,

6) podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego w zakresie podatków i opłat lokalnych,

7) prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych,

8) sporządzanie sprawozdań dotyczących podatków i opłat w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe ich przekazywanie odbiorcom zewnętrznym wg obowiązujących przepisów,

9) przygotowywanie zestawień i analiz dotyczących podatków i opłat w zakresie prowadzonych spraw na potrzeby wewnętrzne,

10) wydawanie zaświadczeń dotyczących zaległości podatkowych.

 

INFORMACJA O WARUNKACH PRACY:

Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, biuro położone na parterze w budynku dwukondygnacyjnym bez windy.

 

INFORMACJE DODATKOWE:

1. Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

2. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6% - pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób o których mowa w art. 13a ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

1) wypełniony kwestionariusz osobowy,

2) list motywacyjny,

3) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń,

5) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),

6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

7) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności,

8) oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego,

9) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

10) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności na powyższym stanowisku.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z 27 kwietnia 2016 r., oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.).

Ww. klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją „Nabór na stanowisko podinspektora ds. księgowości podatkowej i odpadów komunalnych” osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Rzgów, ul. Konińska 8 w godzinach pracy Urzędu (od 7:30 do 15:30) lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Rzgów

ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów

w nieprzekraczalnym terminie do 20 maja 2019 r.

 

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Rzgów lub data stempla pocztowego.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Po weryfikacji dostarczonych dokumentów, z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

Informacja o ilości kandydatów, którzy złożyli dokumenty oraz o ilości kandydatów zakwalifikowanych do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy.

Wójt Gminy Rzgów zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na stanowisko.

 

INNE INFORMACJE:

Komisja powołana przez Wójta Gminy działa dwuetapowo:

I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie, czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,

II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

 

Wójt Gminy Rzgów

(-) Grzegorz Matuszak

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2019-05-06
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Urząd Gminy Rzgów / Alicja Zimna
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 maja 2019 16:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Michał Czech
Ilość wyświetleń: 592
06 maja 2019 16:27 (Michał Czech) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_przetwarzaniu_danych_v17.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 maja 2019 16:27 (Michał Czech) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_stanie_zdrowia_v17.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 maja 2019 16:27 (Michał Czech) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_pelnej_zdolnosci_v17.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)