WÓJT GMINY RZGÓW
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY RZGÓW
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
Określenie stanowiska: urzędnicze ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych, inwestycji i remontów; w Referacie Promocji i Rozwoju Gminy; w wymiarze pełnego etatu.
Na stanowisko będące przedmiotem naboru, kandydat winien spełniać określone wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE (FORMALNE):
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie: wyższe o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku,
3) minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie we wnioskowaniu, realizacji lub rozliczaniu projektów dofinansowywanych ze źródeł zewnętrznych,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7) nieposzlakowana opinia,
WYMAGANIA DODATKOWE (PODLEGAJĄCE OCENIE):
1) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego oraz określających procedury administracyjne, w szczególności:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- instrukcja kancelaryjna,
2) znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,
3) znajomość topografii gminy Rzgów,
4) biegła znajomość obsługi komputera (znajomość pakietu MS OFFICE, poczty elektronicznej Outlook, przeglądarek internetowych), znajomość obsługi urządzeń biurowych - telefon, ksero,
5) umiejętność pracy samodzielnej jak i współpracy w zespole, komunikatywność,
6) umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
7) rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
8) dyspozycyjność, punktualność, terminowość,
9) mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej na podobnym stanowisku
10) posiadanie prawa jazdy kat. B
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
Dbanie o właściwą organizację inwestycji i remontów planowanych do realizacji przez gminę Rzgów, a w szczególności:
1) kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o przyznanie środków zewnętrznych na realizację inwestycji w ramach funduszy krajowych i pochodzących z Unii Europejskiej oraz ich rozliczanie,
2) przygotowywanie wymaganej dokumentacji technicznej - zapewnienie opracowania projektów przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach, pozyskiwanie od innych organów stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych,
4) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo - budowlanych, o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór,
5) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy - przechowywanie dokumentów stanowiących podstawę wykonania robót remontowo - budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń,
6) w przypadku, jeżeli do wykonania prac remontowo - budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości - pozyskiwanie w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalanie sposobu, zakresu oraz terminu i warunków korzystania z nieruchomości,
7) współpraca z kierownikiem Referatu w realizacji zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych i Zarządzenia w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Rzgów zamówień, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro,
8) udział w postępowaniach przetargowych z zakresu zadań inwestycyjnych i remontowych,
9) opracowywanie projektów umów dotyczących realizacji zamówień, oraz wszelkich aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień,
10) sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo - budowlanego,
11) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu prac, a w razie obowiązku występowanie z wnioskami o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
12) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania wraz z dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dot. realizowanego zadania, także instrukcji obsługi i eksploatacji (zapewnienie odbioru robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach),
13) przekazywanie dokumentacji, o której mowa w pkt. 11 zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazywanego obiektu budowlanego,
14) nadzorowanie i realizacja prac remontowych i budowlanych zawartych w planach sołectw oraz w ramach Funduszu Sołeckiego,
15) udział w pracach nad wieloletnimi programami inwestycyjnymi dla gminy Rzgów,
16) przygotowywanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących nowych zadań inwestycyjnych i remontowych Gminy,
17) wykonywanie innych prac przekazanych do realizacji przez Kierownika Referatu, bądź Wójta
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY:
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, potrzeba przemieszczania się po schodach – budynek dwukondygnacyjny bez windy,
INFORMACJE DODATKOWE:
1. Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
2. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6% - pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób o których mowa w art. 13a ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy,
2) list motywacyjny,
3) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń,
5) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
7) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności,
8) oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego,
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności na powyższym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z 27 kwietnia 2016 r., oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.).
Ww. klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją "Nabór na stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych, inwestycji i remontów" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Rzgów, ul. Konińska 8 w godzinach pracy Urzędu ( od 7:30 do 15:30) lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8; 62-586 Rzgów
w nieprzekraczalnym terminie do 12 grudnia 2018 r.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Rzgów lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Po weryfikacji dostarczonych dokumentów, z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o ilości kandydatów, którzy złożyli dokumenty oraz o ilości kandydatów zakwalifikowanych do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy.
Wójt Gminy Rzgów zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na stanowisko.
INNE INFORMACJE:
Komisja powołana przez Wójta Gminy działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie, czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Wójt Gminy Rzgów
(-) Grzegorz Matuszak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Rzgów