WÓJT GMINY RZGÓW
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY RZGÓW
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
Nazwa stanowiska: Podinspektor ds. wynagrodzeń w wymiarze pełnego etatu.
Na stanowisko będące przedmiotem naboru, kandydat winien spełniać określone wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE ( FORMALNE):
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie: wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze,
3) co najmniej dwuletni staż pracy,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7) nieposzlakowana opinia,
WYMAGANIA DODATKOWE ( PODLEGAJĄCE OCENIE):
1) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. Karta Nauczyciela,
- ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe,
- ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe
- ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- Instrukcji Kancelaryjnej
2) biegła znajomość obsługi komputera (znajomość pakietu MS OFFICE, poczty elektronicznej Outlook, przeglądarek internetowych), znajomość obsługi programów: PŁACE i PłATNIK , znajomość obsługi urządzeń biurowych - telefon, fax, ksero,
3) umiejętność pracy samodzielnej jak i współpracy w zespole, komunikatywność,
4) umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
5) rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
6) dyspozycyjność, punktualność, terminowość, dyskrecja,
7) mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej na podobnym stanowisku,
8) prawo jazdy kat. B
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
1.
1) kompletowanie i analiza dokumentów niezbędnych do naliczania i potrącania wynagrodzeń.
2) sporządzanie list płac dla pracowników jednostek oświatowych i Urzędu Gminy– przygotowywanie przelewów wynagrodzeń. Obsługa programu PŁACE I PŁATNIK,
3) obsługa wynagrodzeń z tyt. zawartych z osobami fizycznymi umów zleceń i o dzieło,
4) naliczanie podatku oraz należnych składek ZUS.
5) prowadzenie spraw związanych z naliczeniem wynagrodzenia za czas choroby, zasiłków chorobowych, opiekuńczych, świadczeń rehabilitacyjnych - wprowadzanie zwolnień chorobowych do programu KADRY+,
6) sporządzanie deklaracji, raportów imiennych i rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym.
7) prowadzenie spraw związanych z rentami, emeryturami i kapitałem początkowym oraz korespondencja z ZUS.
8) wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.
9) naliczanie zajęć wynagrodzeń za pracę oraz korespondencja z organami egzekucyjnymi.
10) prowadzenie kartotek wynagrodzeń, zasiłkowych i podatkowych.
11) przygotowywanie zestawień pomocniczych płacowych służących do analiz ekonomicznych i sprawozdań statystycznych dla wszystkich jednostek oświatowych i Urzędu Gminy.
12) przygotowywanie zestawień pomocniczych płacowych służących do analiz ekonomicznych i sprawozdań statystycznych. Sporządzanie kwartalnych oraz rocznych sprawozdań do GUS,
13) sporządzanie miesięcznych oraz rocznych informacji lub deklaracji do PFRON-u,
14) sporządzanie wniosków do PUP o refundację wynagrodzeń i składek ZUS pracowników zatrudnionych w jednostkach oświatowych i Urzędzie Gminy w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych.
15) wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Referatu bądź na polecenie Wójta.
2. Pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności pracownika na Stanowisku ds. Finansów i Rachunkowości Budżetu w zakresie regulowania zobowiązań finansowych Gminy.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY:
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, biuro położone na piętrze w budynku bez windy - potrzeba przemieszczania się po schodach,
INFORMACJE DODATKOWE:
1. Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
2. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6% - pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób o których mowa w art. 13a ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy,
2) list motywacyjny,
3) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń,
5) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
7) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności,
8) oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego,
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności na powyższym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm. ).
Ww. klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją "Nabór na stanowisko Podinspektora ds. wynagrodzeń "osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Rzgów, ul. Konińska 8 w godzinach pracy Urzędu ( od 730 do 1530) lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8; 62-586 Rzgów
w nieprzekraczalnym terminie do 23 marca 2018 r.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Rzgów lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Po weryfikacji dostarczonych dokumentów, z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o ilości kandydatów, którzy złożyli dokumenty oraz o ilości kandydatów zakwalifikowanych do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy.
Wójt Gminy Rzgów zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na stanowisko.
INNE INFORMACJE:
Komisja powołana przez Wójta Gminy działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie, czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Wójt Gminy Rzgów
(-) Grzegorz Matuszak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Rzgów