WÓJT GMINY RZGÓW
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY RZGÓW
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
Nazwa stanowiska: Inspektor ds. rachunkowości oświaty w wymiarze pełnego etatu.
Na stanowisko będące przedmiotem naboru, kandydat winien spełniać określone wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE (FORMALNE):
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie: ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie,
3) co najmniej trzyletni staż pracy,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7) nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE (PODLEGAJĄCE OCENIE):
1) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 26 stycznia Karta Nauczyciela,
- ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe,
- ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe,
- ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
- rozporządzenia Min. Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami RP,
- rozporządzenia Min. Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
- rozporządzenia Min. Finansów z dnia 16 stycznia 2014 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
- rozporządzenia Min. Finansów z dnia 4 marca 2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych,
- Instrukcji Kancelaryjnej,
2) biegła znajomość obsługi komputera (znajomość pakietu MS OFFICE, poczty elektronicznej Outlook, przeglądarek internetowych), znajomość obsługi programów: FKB+, Bestia, znajomość obsługi urządzeń biurowych - telefon, fax, ksero,
3) umiejętność pracy samodzielnej jak i współpracy w zespole, komunikatywność,
4) umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
5) rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
6) dyspozycyjność, punktualność, terminowość, dyskrecja,
7) kreatywność, otwartość, wysoka kultura osobista,
8) mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej na podobnym stanowisku,
9) prawo jazdy kat. B.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
1) prowadzenie rachunkowości jednostek oświatowych gminy Rzgów zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
2) sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych dla jednostek oświatowych w obowiązujących terminach sprawozdawczości finansowej i budżetowej,
3) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierowników jednostek oświatowych dotyczących prowadzenia rachunkowości a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad prowadzenia i rozliczania inwentaryzacji,
4) przyjmowanie oraz dekretacja dowodów księgowych dla jednostek oświatowych, na podstawie których ma nastąpić przyjęcie lub wydatkowanie środków pieniężnych,
5) organizowanie inwentaryzacji składników majątkowych w jednostkach oświatowych oraz jej rozliczanie,
6) współdziałanie ze stanowiskiem ds. oświatowych odnośnie opracowania planów finansowych dla szkół,
7) rozdzielanie budżetu na jednostki oświatowe, czuwanie nad jego planowym i rytmicznym wykonywaniem,
8) prowadzenie instruktażu i kontroli dyrektorów jednostek obsługiwanych, intendentek w zakresie dokumentacji rachunkowej i wykorzystania budżetu,
9) prowadzenie spraw dotyczących udzielania i otrzymywania dotacji na dzieci przedszkolne (w zakresie przedszkoli i oddziałów przedszkolnych publicznych i niepublicznych), w tym merytoryczne rozliczanie udzielonych i otrzymanych dotacji, prowadzenie postępowań w sprawie zwrotu dotacji nienależnie pobranych bądź pobranych w nadmiernej wysokości, a także windykacja nienależnie pobranych dotacji bądź pobranych w nadmiernej wysokości,
10) sporządzanie cząstkowych ewidencji sprzedaży i zakupów związanych z podatkiem VAT oraz cząstkowej deklaracji VAT-7,
11) sporządzanie i przekazywanie Jednolitych Plików Kontrolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
12) wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Referatu bądź przekazanych do realizacji przez Wójta.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY:
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, biuro położone na piętrze w budynku bez windy – potrzeba przemieszczania się po schodach.
INFORMACJE DODATKOWE:
1. Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
2. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6% - pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób o których mowa w art. 13a ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy,
2) list motywacyjny,
3) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń,
5) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
7) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności,
8) oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego,
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności na powyższym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.).
Ww. klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją „Nabór na stanowisko Inspektora ds. rachunkowości oświaty” osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Rzgów, ul. Konińska 8 w godzinach pracy Urzędu (od 7:30 do 15:30)
lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 października 2017 r.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Rzgów lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Po weryfikacji dostarczonych dokumentów, z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o ilości kandydatów, którzy złożyli dokumenty oraz o ilości kandydatów zakwalifikowanych do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy.
Wójt Gminy Rzgów zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na stanowisko.
INNE INFORMACJE:
Komisja powołana przez Wójta Gminy działa dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie, czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Wójt Gminy Rzgów
(-) Grzegorz Matuszak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Rzgów