WÓJT GMINY RZGÓW
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY RZGÓW
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
Nazwa stanowiska: Podinspektor ds. świadczeń wychowawczych w wymiarze pełnego etatu.
.
Na stanowisko będące przedmiotem naboru, kandydat winien spełniać określone wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki to: administracja, ekonomia, prawo, finanse i rachunkowość,
3) staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej powyżej 6 miesięcy,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7) nieposzlakowana opinia,
8) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 8 marca o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci ("500+") oraz projektów aktów wykonawczych do tej ustawy (www.sejm.gov.pl) lub właściwych przepisów po ich wejściu w życie (w przypadku, gdy wejdą w życie przed zakończeniem niniejszego postępowania konkursowego),
9) biegła znajomość obsługi komputera (znajomość pakietu MS OFFICE, przeglądarek internetowych).
WYMAGANIA DODATKOWE:
1) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami,
2) umiejętność pracy samodzielnej jak i współpracy w zespole, komunikatywność,
3) umiejętność pracy pod presją czasu,
4) odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz dobra organizacja pracy,
5) dyspozycyjność,
6) kreatywność, otwartość, wysoka kultura osobista.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
1) przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie o przyznanie świadczenia wychowawczego,
2) prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu świadczenia wychowawczego,
3) udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczenia wychowawczego,
4) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do powyższego świadczenia,
5) sporządzanie decyzji administracyjnych, w tym przyznających, odmownych, zmieniających, uchylających prawo do świadczenia wychowawczego,
6) sporządzanie list wypłat oraz niezbędnych dokumentów do realizacji wypłat świadczeń, zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi,
7) sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
8) prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych,
9) tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń wychowawczych,
10) prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
11) wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Wójta.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY:
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, biuro położone na parterze w budynku bez windy - potrzeba przemieszczania się po schodach, wejście do budynku - podjazd dla niepełnosprawnych.
INFORMACJE DODATKOWE:
1. Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.
2. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6% pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób o których mowa w ust. 1.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy,
2) list motywacyjny,
3) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń,
5) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
7) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności,
8) oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego,
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności na powyższym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202).
Ww. klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.
.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją "Nabór na stanowisko ds. świadczeń wychowawczych" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Rzgów, ul. Konińska 8
lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.03.2016 r.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Rzgów lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Po weryfikacji dostarczonych dokumentów, z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o ilości kandydatów, którzy złożyli dokumenty oraz o ilości kandydatów zakwalifikowanych do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy.
Wójt Gminy Rzgów zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na stanowisko.
INNE INFORMACJE:
Komisja powołana przez Wójta Gminy działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie, czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
.
.
.
Wójt Gminy Rzgów
(-) Grzegorz Matuszak
.
.
.
Rzgów, dnia 18.02.2016 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Rzgów