Nabory i wyniki naboru

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY RZGÓW O KONKURSIE NA WOLNE STANOWISKO: PODINSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH

WÓJT GMINY RZGÓW

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE GMINY RZGÓW

ul. Konińska 8

62-586 Rzgów

 

Nazwa stanowiska: Podinspektor ds. świadczeń wychowawczych w wymiarze pełnego etatu.

.

 

Na stanowisko będące przedmiotem naboru, kandydat winien spełniać określone wymagania:

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,

2) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki to: administracja, ekonomia, prawo, finanse i rachunkowość,

3) staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej powyżej 6 miesięcy,

4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,

5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

7) nieposzlakowana opinia,

8) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:

- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawy z dnia 8 marca o samorządzie gminnym,

- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych,

- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

- ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,

- znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci ("500+") oraz projektów aktów wykonawczych do tej ustawy (www.sejm.gov.pl) lub właściwych przepisów po ich wejściu w życie (w przypadku, gdy wejdą w życie przed zakończeniem niniejszego postępowania konkursowego),

9) biegła znajomość obsługi komputera (znajomość pakietu MS OFFICE, przeglądarek internetowych).

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

1) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami,

2) umiejętność pracy samodzielnej jak i współpracy w zespole, komunikatywność,

3) umiejętność pracy pod presją czasu,

4) odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz dobra organizacja pracy,

5) dyspozycyjność,

6) kreatywność, otwartość, wysoka kultura osobista.

 

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

1) przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie o przyznanie świadczenia wychowawczego,

2) prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu świadczenia wychowawczego,

3) udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczenia wychowawczego,

4) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do powyższego świadczenia,

5) sporządzanie decyzji administracyjnych, w tym przyznających, odmownych, zmieniających, uchylających prawo do świadczenia wychowawczego,

6) sporządzanie list wypłat oraz niezbędnych dokumentów do realizacji wypłat świadczeń, zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi,

7) sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,

8) prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych,

9) tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń wychowawczych,

10) prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,

11) wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Wójta.

 

INFORMACJA O WARUNKACH PRACY:

Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, biuro położone na parterze w budynku bez windy - potrzeba przemieszczania się po schodach, wejście do budynku - podjazd dla niepełnosprawnych.

 

INFORMACJE DODATKOWE:

1. Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

2. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6% pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób o których mowa w ust. 1.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

1) wypełniony kwestionariusz osobowy,

2) list motywacyjny,

3) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń,

5) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),

6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

7) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności,

8) oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego,

9) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

10) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności na powyższym stanowisku.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202).

Ww. klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.

.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją "Nabór na stanowisko ds. świadczeń wychowawczych" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Rzgów, ul. Konińska 8

lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Rzgów

ul. Konińska 8

62-586 Rzgów

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.03.2016 r.

 

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Rzgów lub data stempla pocztowego.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Po weryfikacji dostarczonych dokumentów, z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

Informacja o ilości kandydatów, którzy złożyli dokumenty oraz o ilości kandydatów zakwalifikowanych do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy.

Wójt Gminy Rzgów zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na stanowisko.

 

INNE INFORMACJE:

Komisja powołana przez Wójta Gminy działa dwuetapowo:

I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie, czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,

II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

.

.

.

Wójt Gminy Rzgów

(-) Grzegorz Matuszak

.

.

.

Rzgów, dnia 18.02.2016 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2016-02-18
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Urząd Gminy Rzgów / Alicja Zimna
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 maja 2016 10:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 535
23 maja 2016 10:37 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_stanie_zdrowia_v11.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 maja 2016 10:37 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_przetwarzaniu_danych_v11.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 maja 2016 10:37 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_pelnej_zdolnosci_v11.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)