Nabory i wyniki naboru

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY RZGÓW O KONKURSIE NA WOLNE STANOWISKO: SEKRETARZ GMINY RZGÓW

Wójt Gminy Rzgów

ogłasza nabór na wolne stanowisko

SEKRETARZA GMINY

.

 

1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Rzgów

ul. Konińska 8

62-586 Rzgów

.

 

2. Określenie stanowiska urzędniczego:

Sekretarz Gminy - 1 etat

.

 

3. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

4) nieposzlakowana opinia,

5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,

7) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202), w tym co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.

 

Ponadto kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy powinien posiadać umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office oraz wykazać się znajomością i umiejętnością stosowania w praktyce przepisów ustaw:

- o samorządzie gminnym,

- o pracownikach samorządowych,

- o finansach publicznych,

- Kodeks Postępowania Administracyjnego,

- o ochronie danych osobowych,

- Kodeks Wyborczy,

- Kodeks Pracy,

- o systemie oświaty,

- Karta Nauczyciela.

.

 

4. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,

2) wysoka kultura osobista,

3) odporność na stres,

4) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,

5) znajomość struktury organizacyjnej urzędu,

6) kreatywność, samodzielność, inicjatywa,

7) dyspozycyjność,

8) zdolność podejmowania decyzji,

9) dokładność i zaangażowanie w pracy.

.

 

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) organizowanie pracy urzędu i koordynacja działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne oraz prowadzenie kontroli wewnętrznej,

2) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,

3) nadzorowanie przygotowywania przez pracowników projektów uchwał, zarządzeń oraz innych aktów prawnych i zapewnienie ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,

4) opracowanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu, regulaminu pracy, statutu gminy oraz uaktualnianie ich w miarę potrzeb,

5) opracowywanie zakresu czynności dla poszczególnych stanowisk pracy,

6) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami,

7) dbanie o podnoszenie kwalifikacji pracowników,

8) zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym,

9) wydawanie poświadczeń i zaświadczeń urzędowych,

10) branie udziału w sesjach rady gminy,

11) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie,

12) koordynowanie i organizacja prac związanych ze spisami statystycznymi,

13) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej oraz BIP,

14) dokonywanie okresowych ocen pracowników na samodzielnych stanowiskach,

15) organizowanie i nadzorowanie pracy praktykantów i stażystów,

16) nadzorowanie prawidłowej realizacji zadań, nałożonych na gminę, wynikających z ustawy o systemie oświaty i Karty Nauczyciela,

17) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta,

18) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Sekretarza przez przepisy prawa, uchwały Rady oraz zarządzenia Wójta.

.

 

6. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) życiorys (z telefonem kontaktowym, e-mail),

3) kwestionariusz osobowy,

4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,

5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,

8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202),

9) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku.

 

Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Rzgów" w sekretariacie Urzędu Gminy lub za pośrednictwem poczty na adres:

Urząd Gminy Rzgów

ul. Konińska 8

62-586 Rzgów

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.03.2015 r., do godz. 15:30.

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Rzgów lub data stempla pocztowego.

Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

.

 

7. Dodatkowe informacje:

1) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,

2) informacja o ilości kandydatów, którzy złożyli dokumenty oraz ilości kandydatów zakwalifikowanych do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej,

3) kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,

4) informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne, list motywacyjny oraz życiorys powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz.1202)".

.

 

8. Informacja o wskaźniku zatrudnienia niepełnosprawnych w jednostce:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rzgów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia - powyżej 6%.

.

 

9. Informacja o warunkach pracy:

Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych. Biuro znajduje się na piętrze w budynku bez windy, co wiąże się z koniecznością poruszania się po schodach.

.

 

10. Inne informacje:

KOMISJA powołana przez Wójta Gminy działa dwuetapowo:

I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie, czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,

II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

.

.

.

Wójt Gminy Rzgów

(-) Grzegorz Matuszak

.

.

.

Rzgów, dnia 12.03.2015 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2015-03-12
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Urząd Gminy Rzgów / Lucyna Wrzyszczyńska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 maja 2016 10:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 445
23 maja 2016 10:33 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_stanie_zdrowia_v10.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 maja 2016 10:32 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_przetwarzaniu_danych_v10.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 maja 2016 10:32 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_niekaralnosci_v10.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)