Wójt Gminy Rzgów
ogłasza nabór na wolne stanowisko
SEKRETARZA GMINY
.
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
Sekretarz Gminy - 1 etat
.
3. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
4) nieposzlakowana opinia,
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
7) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202), w tym co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
Ponadto kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy powinien posiadać umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office oraz wykazać się znajomością i umiejętnością stosowania w praktyce przepisów ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o finansach publicznych,
- Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- o ochronie danych osobowych,
- Kodeks Wyborczy,
- Kodeks Pracy,
- o systemie oświaty,
- Karta Nauczyciela.
.
4. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
2) wysoka kultura osobista,
3) odporność na stres,
4) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
5) znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
6) kreatywność, samodzielność, inicjatywa,
7) dyspozycyjność,
8) zdolność podejmowania decyzji,
9) dokładność i zaangażowanie w pracy.
.
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) organizowanie pracy urzędu i koordynacja działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne oraz prowadzenie kontroli wewnętrznej,
2) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
3) nadzorowanie przygotowywania przez pracowników projektów uchwał, zarządzeń oraz innych aktów prawnych i zapewnienie ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,
4) opracowanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu, regulaminu pracy, statutu gminy oraz uaktualnianie ich w miarę potrzeb,
5) opracowywanie zakresu czynności dla poszczególnych stanowisk pracy,
6) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami,
7) dbanie o podnoszenie kwalifikacji pracowników,
8) zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym,
9) wydawanie poświadczeń i zaświadczeń urzędowych,
10) branie udziału w sesjach rady gminy,
11) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie,
12) koordynowanie i organizacja prac związanych ze spisami statystycznymi,
13) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej oraz BIP,
14) dokonywanie okresowych ocen pracowników na samodzielnych stanowiskach,
15) organizowanie i nadzorowanie pracy praktykantów i stażystów,
16) nadzorowanie prawidłowej realizacji zadań, nałożonych na gminę, wynikających z ustawy o systemie oświaty i Karty Nauczyciela,
17) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta,
18) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Sekretarza przez przepisy prawa, uchwały Rady oraz zarządzenia Wójta.
.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (z telefonem kontaktowym, e-mail),
3) kwestionariusz osobowy,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202),
9) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Rzgów" w sekretariacie Urzędu Gminy lub za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.03.2015 r., do godz. 15:30.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Rzgów lub data stempla pocztowego.
Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
.
7. Dodatkowe informacje:
1) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
2) informacja o ilości kandydatów, którzy złożyli dokumenty oraz ilości kandydatów zakwalifikowanych do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej,
3) kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie, e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
4) informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, list motywacyjny oraz życiorys powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz.1202)".
.
8. Informacja o wskaźniku zatrudnienia niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rzgów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia - powyżej 6%.
.
9. Informacja o warunkach pracy:
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych. Biuro znajduje się na piętrze w budynku bez windy, co wiąże się z koniecznością poruszania się po schodach.
.
10. Inne informacje:
KOMISJA powołana przez Wójta Gminy działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie, czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
.
.
.
Wójt Gminy Rzgów
(-) Grzegorz Matuszak
.
.
.
Rzgów, dnia 12.03.2015 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Rzgów