Nabory i wyniki naboru

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY RZGÓW O KONKURSIE NA WOLNE STANOWISKO: PODINSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT W REFERACIE FINANSOWO-BUDŻETOWYM

WÓJT GMINY RZGÓW

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE GMINY RZGÓW

ul. Konińska 8

62-586 Rzgów

 

Nazwa stanowiska: podinspektor ds. wymiaru podatków i opłat w Referacie Finansowo-Budżetowym w wymiarze pełnego etatu.

.

 

Na stanowisko będące przedmiotem naboru kandydat winien spełniać określone wymagania.

 

Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące formalne kryteria:

1) spełniać wymogi określone w art. 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U.01.142.1593 z późniejszymi zmianami).

2) posiadać wykształcenie wyższe preferowane: administracja samorządowa lub finanse i rachunkowość,

3) posiadać doświadczenie w pracy w administracji JST,

4) posiadać bardzo dobrą znajomość Ordynacji podatkowej oraz następujących ustaw:

- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,

- ustawy o podatku rolnym,

ustawy o podatku leśnym,

5) posiadać dobrą znajomość zagadnień z prawa samorządowego w tym ustawy o samorządzie gminnym oraz pomocy publicznej dla przedsiębiorców.

6) posiadać dobrą praktyczną znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (WORD, EXCEL).

7) Wymagana samodzielność, odpowiedzialność i komunikatywność.

 

Zakres zadań na stanowisku podinspektora ds. wymiaru podatków i opłat:

1) dokonywanie wymiaru podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości, opłat lokalnych i środków transportowych,

2) prowadzenie spraw związanych z podatkami i opłatami lokalnymi,

3) wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym podatnika,

4) prowadzenie postępowania podatkowego i administracyjnego,

5) przeprowadzanie kontroli podatkowych,

6) przygotowywanie projektu uchwał dot. podatków i opłat.


WYMAGANIA DODATKOWE:

1. Kreatywność, otwartość, wysoka kultura osobista.

2. Prawo jazdy kategorii B.

 

 

Informacja o warunkach pracy:

1. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

2. Biuro położone na parterze w budynku bez windy - potrzeba przemieszczania się po schodach.

 

Informacje dodatkowe:

1. Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił 6%.

2. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6% pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób o których mowa w ust. 1.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

1. List motywacyjny.

2. Życiorys (CV).

3. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń.

4. Kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie.

5. Kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.

6. Kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie w pracy w administracji w JST.

7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

8. Oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego.

9. Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem czynności podinspektora ds. wymiaru podatków i opłat w Referacie Finansowo-Budżetowym.

10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

11. Inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z póź. zm)".

.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją "Nabór na stanowisko: podinspektor ds. wymiaru podatków i opłat w Referacie Finansowo-Budżetowym" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Rzgów, ul. Konińska 8

lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Rzgów

ul. Konińska 8

62-586 Rzgów

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.09.2014 r.

 

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Rzgów lub data stempla pocztowego.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Wójt Gminy Rzgów zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na stanowisko.

Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.

.

.

.

Wójt Gminy Rzgów

(-) Andrzej Grzeszczak

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-08-19
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Urząd Gminy Rzgów / A. Żabińska-Pioterek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 maja 2016 10:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 421
23 maja 2016 10:30 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_stanie_zdrowia.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 maja 2016 10:30 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_przetwarzanie_danych_osobowych_do_celow_rekrutacji.rtf ] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 maja 2016 10:30 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_niekaralnosci.rtf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)