Nabory i wyniki naboru

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY RZGÓW O KONKURSIE NA WOLNE STANOWISKO: REFERENT DS. DRÓG 1/2 ETATU

WÓJT GMINY RZGÓW

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE GMINY RZGÓW

ul. Konińska 8

62-586 Rzgów

 

Nazwa stanowiska: REFERENT ds. DRÓG - wymiar 1/2 etatu.

.

 

Na stanowisko będące przedmiotem naboru kandydat winien spełniać określone wymagania:

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1. Obywatelstwo polskie.

2. Wykształcenie min. średnie o profilu: drogownictwo.

3. Samodzielność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy.

4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych.

5. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

7. Nieposzlakowana opinia.

8. Prawo jazdy kategorii B.

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

1. Znajomość ustaw: prawo budowlane, o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych.

2. Doświadczenie zawodowe do realizacji inwestycji drogowych, budowlanych w nadzorze wykonawczym.

3. Umiejętność analizy dokumentacji projektowej oraz przetargowej.

4. Biegła znajomość komputera.

5. Kreatywność, otwartość, wysoka kultura osobista.

6. Znajomość języków obcych.

 

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

1. Budowa i remonty dróg gminnych, placów, mostów i wałów.

2. Prowadzenie ewidencji majątku drogowego i mostowego.

3. Zaliczanie dróg do kategorii dróg gminnych, osiedlowych, lokalnych wiejskich.

4. Koordynowanie robót w pasie drogowym dróg gminnych.

5. Wydawanie zezwoleń na wjazdy i zjazdy na drogi gminne.

6. Uzgadnianie tras infrastruktury przebiegającej w pasach dróg gminnych.

7. Sprawowanie nadzoru nad zimowym utrzymaniem dróg.

8. Współpraca z administratorami dróg przebiegającymi przez teren gminy, organizacja ruchu drogowego.

 

Informacja o warunkach pracy:

1. Praca w terenie.

2. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

3. Biuro położone na parterze w budynku bez windy - potrzeba przemieszczania się po schodach.

 

Informacje dodatkowe:

1. Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił 6%.

2. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6% pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób o których mowa w ust. 1.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

1. List motywacyjny.

2. Życiorys (CV).

3. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń.

4. Kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie.

5. Kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.

6. Kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności.

7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

8. Oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego.

9. Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem czynności Referenta ds. dróg.

10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

11. Inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z póź. zm)".

.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją "Nabór na stanowisko: Referent ds. dróg" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Rzgów, ul. Konińska 8

lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Rzgów

ul. Konińska 8

62-586 Rzgów

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.03.2014 r.

 

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Rzgów lub data stempla pocztowego.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Wójt Gminy Rzgów zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na stanowisko.

Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.

.

.

.

Wójt Gminy Rzgów

(-) Andrzej Grzeszczak

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-03-05
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Urząd Gminy Rzgów / A. Żabińska-Pioterek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 maja 2016 10:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 457
23 maja 2016 10:25 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_stanie_zdrowia_v7.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 maja 2016 10:25 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_przetwarzaniu_danych_v7.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 maja 2016 10:25 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_niekaralnosci_v7.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)