Nabory i wyniki naboru

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY RZGÓW O KONKURSIE NA WOLNE STANOWISKO: PODINSPEKTOR DS. OBYWATELSKICH I OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH 1/2 ETATU

Wójt Gminy Rzgów

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

w Urzędzie Gminy Rzgów

ul. Konińska 8

62-586 Rzgów

 

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR ds. Obywatelskich i ochrony informacji niejawnych - wymiar 1/2 etatu.

.

 

NA STANOWISKO BĘDĄCE PRZEDMIOTEM NABORU KANDYDAT WINIEN SPEŁNIAĆ OKREŚLONE WYMAGANIA:

 

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

2) osoba kandydująca nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

3) wykształcenie wyższe,

4) co najmniej czteroletni staż pracy,

5) poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne,

6) zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonych przez ABW albo SKW, a także przez byłe Wojskowe Służby Informacyjne,

7) znajomość przepisów prawnych z zakresu postępowania administracyjnego, ochrony informacji niejawnych,

8) nieposzlakowana opinia.

 

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,

2) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,

3) wskazana znajomość języka obcego: niemieckiego lub angielskiego,

4) umiejętność obsługiwania programów komputerowych takich jak: PowerPoint, Word, Excel, Outlook itp.,

5) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów,

6) umiejętność organizacji pracy oraz samodzielność w działaniu,

7) umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania w praktyce,

8) zdolność analitycznego rozwiązywania problemów,

9) stan zdrowia pozwalający na realizowanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy.

 

3. ZAKRES WYKONYWANIA ZADAŃ NA STANOWISKU Podinspektora ds. obywatelskich i ochrony informacji niejawnych między innymi:

1) zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony bezpośredniej,

2) zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne,

3) zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka,

4) opracowywanie, aktualizacja i wykonywanie spraw w zakresie zarządzania kryzysowego i obronności kraju,

5) opracowywanie i aktualizacja planu ochrony informacji niejawnych,

6) prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających,

7) przestrzeganie zasad:

- Kodeksu Postępowania Administracyjnego,

- Kodeksu Pracy,

- Ustawy o Pracownikach Samorządowych,

- Statutu Gminy,

- Regulaminu Organizacyjnego,

- Regulaminu Pracy.

 

4. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) wypełniony kwestionariusz osobowy,

2) list motywacyjny,

3) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

4) kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń,

5) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie (dyplomy ukończenia studiów),

6) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

7) kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne",

8) kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności,

9) oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślnie przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego,

10) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań ds. obywatelskich i ochrony informacji niejawnych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".

.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją "Nabór na stanowisko podinspektora ds. obywatelskich i ochrony informacji niejawnych" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Rzgów, ul. Konińska 8

lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Rzgów

ul. Konińska 8

62-586 Rzgów

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.11.2011r.

 

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Rzgów.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Wójt Gminy Rzgów zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na stanowisko.

Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.

.

.

.

Wójt Gminy Rzgów

(-) Andrzej Grzeszczak

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2011-10-20
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Urząd Gminy Rzgów / Monika Lebioda
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 maja 2016 09:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 443
23 maja 2016 09:56 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_stanie_zdrowia_v3.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 maja 2016 09:56 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_niekaralnosci_v3.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 maja 2016 09:55 (Administrator) - Dodanie załącznika [kwestionariusz_osobowy_v3.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)