Wójt Gminy Rzgów
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Gminy Rzgów
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
Nazwa stanowiska: podinspektor ds. obsługi Gminnego Centrum Informacji.
.
NA STANOWISKO BĘDĄCE PRZEDMIOTEM NABORU KANDYDAT WINIEN SPEŁNIAĆ OKREŚLONE WYMAGANIA:
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
2) osoba kandydująca nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) wykształcenie wyższe lub średnie z co najmniej 3-letnim stażem pracy (preferowane wykształcenie w kierunkach: administracja, promocja i rozwój samorządów terytorialnych),
4) nieposzlakowana opinia.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
2) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
3) wskazana znajomość języka obcego: niemieckiego lub angielskiego,
4) umiejętność obsługiwania programów komputerowych takich jak: PowerPoint, Word, Excel, Outlook itp.,
5) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów,
6) umiejętność organizacji pracy oraz samodzielność w działaniu,
7) umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania w praktyce,
8) zdolność analitycznego rozwiązywania problemów,
9) stan zdrowia pozwalający na realizowanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy.
3. ZAKRES WYKONYWANIA ZADAŃ NA STANOWISKU PODINSPEKTORA DS. OBSŁUGI GMINNEGO CENTRUM INFORMACJI:
1) komputerowa obsługa Gminnego Centrum Informacji,
2) prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy na zewnątrz,
3) udzielanie informacji dotyczących poszukiwania pracy, poradnictwo zawodowe,
4) udzielanie informacji uczniom na temat szkół, uczelni, kursów i szkoleń itp.,
5) udzielanie informacji i współpraca z osobami prowadzącymi lub zamierzającymi prowadzić działalność gospodarczą,
6) informowanie mieszkańców w zakresie sposobu i miejsca załatwienia spraw urzędowych,
7) zamieszczanie informacji na stronach internetowych Gminy,
8) gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz,
9) redagowanie informacji dotyczących wydarzeń kulturalnych i sportowych na terenie Gminy,
10) czytelne i efektywne wykonywanie pracy poprzez:
- sumienne, prawidłowe, terminowe i bezstronne wykonywanie powierzonych zadań,
- przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa,
- usprawnianie organizacji, metod i form własnej pracy,
11) należyta dbałość o mienie zakładu pracy,
12) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych i danych osobowych,
13) przestrzeganie zasad:
- Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- Kodeksu Pracy,
- Ustawy o Pracownikach Samorządowych,
- Statutu Gminy,
- Regulaminu Organizacyjnego,
- Regulaminu Pracy.
4. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy,
2) list motywacyjny,
3) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
4) kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń,
5) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie (dyplomy ukończenia studiów),
6) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności,
8) oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślnie przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego,
9) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań podinspektora ds. obsługi Gminnego Centrum Informacji.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".
.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją "Nabór na stanowisko podinspektora ds. obsługi Gminnego Centrum Informacji" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Rzgów, ul. Konińska 8
lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.05.2011r.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Rzgów.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Wójt Gminy Rzgów zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na stanowisko.
Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.
.
.
.
Wójt Gminy Rzgów
(-) Andrzej Grzeszczak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Rzgów