Nabory i wyniki naboru

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY RZGÓW O KONKURSIE NA WOLNE STANOWISKO: SEKRETARZ GMINY RZGÓW

Wójt Gminy Rzgów

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

w Urzędzie Gminy Rzgów

ul. Konińska 8

62-586 Rzgów

 

Nazwa stanowiska: Sekretarz Gminy Rzgów.

.

 

NA STANOWISKO BĘDĄCE PRZEDMIOTEM NABORU KANDYDAT WINIEN SPEŁNIAĆ OKREŚLONE WYMAGANIA:

 

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

2) osoba kandydująca nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

3) wykształcenie wyższe magisterskie: prawo, administracja lub zarządzanie,

4) co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej,

5) co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej lub innych jednostkach sektora finansów publicznych,

6) nieposzlakowana opinia.

 

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej,

2) znajomość obsługi komputera,

3) umiejętność nadzorowania i pisania wniosków o środki zewnętrzne,

4) umiejętność wdrażania systemów poprawy jakości pracy urzędu,

5) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów,

6) umiejętność organizacji pracy oraz zarządzania zasobami ludzkimi,

7) umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania w praktyce,

8) umiejętność motywowania pracowników oraz rozwiązywania konfliktów,

9) zdolność analitycznego rozwiązywania problemów,

10) stan zdrowia pozwalający na realizowanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy.

 

3. ZAKRES WYKONYWANIA ZADAŃ NA STANOWISKU SEKRETARZA GMINY RZGÓW:

1) kierowanie pracą Urzędu,

2) przygotowywanie projektów zmian Regulaminu Pracy, Regulaminu Organizacyjnego, Statutu,

3) nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał pod obrady Rady Gminy,

4) przygotowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,

5) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,

6) przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,

7) organizowanie, współdziałanie z jednostkami pomocniczymi oraz jednostkami organizacyjnymi gminy,

8) nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,

9) organizacja pracy Urzędu oraz realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi,

10) nadzorowanie i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej.

 

4. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) wypełniony kwestionariusz osobowy,

2) list motywacyjny,

3) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

4) kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń,

5) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie (dyplomy ukończenia studiów),

6) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

7) kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności,

8) oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślnie przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego,

9) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań Sekretarza Gminy Rzgów.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".

.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją "Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Rzgów" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Rzgów, ul. Konińska 8

lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Rzgów

ul. Konińska 8

62-586 Rzgów

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.03.2011r.

 

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Rzgów.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Wójt Gminy Rzgów zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na stanowisko.

Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.

.

.

.

Wójt Gminy Rzgów

(-) Andrzej Grzeszczak

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2011-03-11
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Urząd Gminy Rzgów / Marek Przespolewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 maja 2016 23:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 442
22 maja 2016 23:02 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_stanie_zdrowia_v1.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2016 23:02 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_przetwarzaniu_danych_v1.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2016 23:02 (Administrator) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_niekaralnosci_v1.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)