Dostępność

Dane kontaktowe Koordynatora ds/ dostępności

  1. Pani Estera Pawełczak - w zakresie dostępności architektonicznej i informacyjno – komunikacyjnej, o których mowa w art. 6 pkt 1 oraz pkt 3 ppkt d, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)
  2. Pan Przemysław Zieliński – w zakresie dostępności cyfrowej i informacyjno – komunikacyjnej, o których mowa w art. 6 pkt 2 oraz pkt 3 ppkt a-c, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)

Do zadań koordynatora należy w szczególności:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Rzgów,
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymiw art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  3. monitorowanie działalności Urzędu Gminy Rzgów w zakresie zapewniania dostępności osobom zeszczególnymi potrzebami,
  4. przedstawianie Wójtowi bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.

 

Kontakt:


Estera Pawełczak
Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów
tel. 63 241 90 18 wew. 28
E-mail: administracja@gminarzgow.pl


Przemysław Zieliński
Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów
tel. 63 241 90 18 wew. 38
E-mail: informatyk@gminarzgow.pl

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2020-09-28
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 października 2020 12:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Przemysław Zieliński
Ilość wyświetleń: 246
27 października 2020 12:48 (Przemysław Zieliński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 października 2020 12:47 (Przemysław Zieliński) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)