USC.03. SPROSTOWANIE OCZYWISTEGO BŁĘDU PISARSKIEGO LUB UZUPEŁNIENIE AKTU STANU CYWILNEGO

USC.03. Sprostowanie oczywistego błędu pisarskiego lub uzupełnienie aktu stanu cywilnego

.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

- wniosek,

- odpis aktu stanu cywilnego stanowiący podstawę do sprostowania lub uzupełnienia.

.

 

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Urząd Stanu Cywilnego

Urząd Gminy Rzgów, ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów

WOJCIECH KOSZAL

Siedziba: pokój nr 6

Telefon: (63) 241-90-19 lub 241-90-18 wew. 34

Faks: (63) 241-97-90

E-mail: usc@gminarzgow.pl

.

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

30 dni.

.

 

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Zainteresowana osoba składa wniosek wraz z uzasadnieniem i załącznikami potwierdzającymi powód sprostowania lub uzupełnienia aktu. Kierownik USC rozpatruje wniosek i wydaje stosowną decyzję.

.

 

OPŁATY

Kwota 39 zł.

 

Ludowy Bank Spółdzielczy w Strzałkowie o/Rzgów

nr 26 8543 0000 2002 2000 0114 0001

.

 

TRYB ODWOŁAWCZY

Odwołanie wnosi się w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji do Wojewody Wielkopolskiego Delegatura w Koninie za pośrednictwem Urzędu Gminy Rzgów.

.

 

PODSTAWA PRAWNA

- art. 28 i 36 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2011 r. Nr 212, poz. 1264 ze zmianami),

- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 ze zmianami).

.

 

DODATKOWE INFORMACJE

Brak

.

 

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU / AKTUALIZACJI

11-03-2014

 

WNIOSEK

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-03-18
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Urząd Gminy Rzgów / Wojciech Koszal
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 maja 2016 23:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 583
24 maja 2016 23:49 (Administrator) - Zmiana treści zakładki.
24 maja 2016 23:45 (Administrator) - Dodanie nowej zakładki.