KP.01. WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O WYSOKOŚCI UJAWNIONYCH ZALEGŁOŚCI PODATKOWYCH

KP.01. Wydawanie zaświadczeń o wysokości ujawnionych zaległości podatkowych

.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

- wniosek, wraz z uzasadnieniem, o wydanie zaświadczenia o wysokości zobowiązań podatkowych (wniosek powinien zawierać m.in.: dane składającego wniosek, adres, nr NIP lub PESEL, położenie nieruchomości, określenie okresu, jaki ma być ujęty w zaświadczeniu).

.

 

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Urząd Gminy Rzgów, ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów

Stanowisko ds. Księgowości Podatkowej

Izabela Jędrzejaszek

Siedziba: pokój nr 1 na parterze

Telefon: (63) 241-90-18 wew. 29

Faks: (63) 241-97-90

E-mail: podatki@gminarzgow.pl

.

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Niezwłocznie - nie później niż 7 dni.

.

 

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Organ rozpatruje złożony wniosek wraz z dokumentami i wydaje zaświadczenie, które wraz z uzasadnieniem doręcza wnioskodawcy na piśmie.

.

 

OPŁATY

Kwota 21 zł.

 

Ludowy Bank Spółdzielczy w Strzałkowie o/Rzgów

nr 26 8543 0000 2002 2000 0114 0001

.

 

TRYB ODWOŁAWCZY

Odwołanie wnosi się w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Urzędu Gminy Rzgów.

.

 

PODSTAWA PRAWNA

- art. 306e ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 749 z późn. zm.).

.

 

DODATKOWE INFORMACJE

.

 

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU / AKTUALIZACJI

11-04-2022

 

WNIOSEK

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-06-25
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Urząd Gminy Rzgów / Ewa Pakulska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 maja 2016 23:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 504
11 kwietnia 2022 12:54 (Przemysław Zieliński) - Zmiana treści zakładki.
24 maja 2016 23:11 (Administrator) - Zmiana treści zakładki.
24 maja 2016 23:09 (Administrator) - Dodanie nowej zakładki.