ELD.02. WYMELDOWANIE Z POBYTU STAŁEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
Wypełniony druk Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego (dla każdej osoby, również dla dziecka, podpisany przez osobę, która dokonuje wymeldowania. Rodzic, opiekun prawny albo kurator - podpisuje formularz w imieniu osoby, która nie ma zdolności do czynności prawnych (osoby całkowicie ubezwłasnowolnionej, dzieci do 13 roku życia) lub osoby, która ma ograniczoną zdolność do czynności prawnych (osoby częściowo ubezwłasnowolnionej, dzieci w wieku od 13 do 18 roku życia)
Do wglądu:
- dokument tożsamości,
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Rzgów, ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Działalności Gospodarcze
Monika Lebioda
Siedziba: pokój nr 5 na parterze
Telefon: (63) 241-90-19 lub 241-90-18 wew. 39
Faks: (63) 241-97-90
E-mail: elud@gminarzgow.pl
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Niezwłocznie (od ręki).
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia na wniosek
OPŁATY
Nie pobiera się.
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje.
DODATKOWE INFORMACJE
Wymeldowania należy dokonać osobiście w formie pisemnej na formularzu w organie gminy właściwym dla dotychczasowego miejsca pobytu lub w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Obywatel polski może wymeldować się z miejsca pobytu stałego dokonując zameldowania w nowym miejscu pobytu stałego.
W przypadku ubiegania się o zaświadczenie o wymeldowaniu z pobytu stałego pobiera się opłatę skarbową w wysokości 17 zł.
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU / AKTUALIZACJI
29-11-2023
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Rzgów