WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA DOTYCZĄCEGO REALIZACJI OBOWIĄZKU MELDUNKOWEGO

Wniosek o wydanie zaświadczenia dot. realizacji obowiązku meldunkowego.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

1. Wniosek o wydanie zaświadczenia dot. realizacji obowiązku meldunkowego.

2. Pełnomocnictwo.

 

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Urząd Gminy Rzgów, ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów

Siedziba: biuro nr 5 – parter

Telefon: (63) 241-90-18  wew 39

Faks: (63) 241-97-90

E-mail: elud@gminarzgow.pl

EPUAP :  /3etff8b38u/SkrytkaESP 

E-doręczenia: AE:PL-55351-66990-TBIWH-27

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku.

 

PRZEBIEG SPRAWY

1. Złożenie wniosku; O wydanie wniosku ubiegać się może osoba, której dotyczy realizacja obowiązku meldunkowego lub osoba ją reprezentująca. Wydanie zaświadczenia następuje na wniosek.

Zaświadczenie swoim zakresem obejmuje czynności z zakresu realizacji obowiązku meldunkowego (np. potwierdzenie zameldowania, potwierdzenie poprzednich adresów zameldowania, itp.).

W przypadku działania przez pełnomocnika – pełnomocnictwo dodatkowo jest zwolnione z opłaty skarbowej gdy udzielane jest małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

 

OPŁATY

17,00 zł za wydanie zaświadczenia (chyba, że zaświadczenie nie podlega opłacie skarbowej lub jest z niej zwolnione).

Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.

17,00 zł od udzielonego pełnomocnictwa (od każdego stosunku pełnomocnictwa), pełnomocnictwo nie podlega opłacie skarbowej jeżeli jest udzielane małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

 

PODSTAWA PRAWNA

1. Ustawa z 24 września 2010 r. o ewidencji ludności

2) Ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

3) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – tzw. ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO)

Wniosek może być złożony: osobiście przez pełnomocnika, elektronicznie E-PUAP

 

RODO

Klauzula RODO

 

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU / AKTUALIZACJI

08-10-2025

 

Klauzula RODO

Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 października 2025 14:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Przemysław Zieliński
Ilość wyświetleń: 11
08 października 2025 14:17 (Przemysław Zieliński) - Zmiana treści zakładki.
08 października 2025 14:14 (Przemysław Zieliński) - Dodanie nowej zakładki.