Udostępnienie Informacji Publicznej
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Rzgów, ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów
Siedziba: biuro nr 20 – 1 piętro
Telefon: (63) 241-90-18
Faks: (63) 241-97-90
E-mail: ug@gminarzgow.pl
EPUAP : /3etff8b38u/SkrytkaESP
E-doręczenia: AE:PL-55351-66990-TBIWH-27
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.
Jeżeli natomiast informacja publiczna nie może być udostępniona w ww. terminie podmiot obowiązany do jej udostępnienia powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
PRZEBIEG SPRAWY
1. Złożenie wniosku;
2. Analiza wniosku;
3. Uzupełnienia wniosku (o ile wymaga);
4. Odpowiedź na wniosek.
OPŁATY
Nie podlega opłacie skarbowej. Jeżeli udostępnienie informacji publicznej wymaga poniesienia dodatkowych kosztów związanych ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku, podmiot zobowiązany może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom.
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r. poz. 902 z późn. zm.),
RODO
Klauzula informacyjna RODO.
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU / AKTUALIZACJI
01-10-2025
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Rzgów