Dzierżawa gruntów stanowiących własność gminy.
WYMAGANE DOKUMENTY
- wniosek o wydzierżawienie gruntu
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Rzgów, ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów
Stanowisko ds. Gospodarki Gruntami
AGNIESZKA SOCHA
Siedziba: pokój nr 9 na parterze
Telefon: (63) 241-90-18 wew. 22
Faks: (63) 241-97-90
E-mail: ug@gminarzgow.pl
EPUAP: /3etff8b38u/SkrytkaESP /skrytka
E-doręczenia: AE:PL-55351-66990-TBIWH-27
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Załatwienie sprawy następuje w ciągu 1 - 3 miesięcy od daty wniesienia wniosku, w zależności od stopnia skomplikowania sprawy.
W przypadku przeprowadzania procedury przetargowej lub konieczności podjęcia danej sprawie uchwały przez Radę Gminy Rzgów, termin załatwienia sprawy może ulec wydłużeniu.
OPŁATY
Nie podlega opłacie skarbowej.
PODSTAWA PRAWNA
· Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1145);
· Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.);
· Uchwała Nr 174/21 Rady Gminy Rzgów z dnia 25 marca 2021 r. w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości stanowiących własność Gminy Rzgów oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż 3 lata.
DODATKOWE INFORMACJE
Po złożeniu wniosku i możliwości wydzierżawienia gruntu sporządza się i podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości do dzierżawy. Niniejszy wykaz wywiesza się na okres 21 dni w siedzibie tut. urzędu, a ponadto informacje o wywieszeniu tego wykazu podaje się do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w prasie lokalnej oraz w sposób zwyczajowo przyjęty, tj. przez przekazanie sołtysom .Po tym okresie wnioski są rozpatrywane i zostaje podjęta decyzja co do dzierżawy. Po zgromadzeniu niezbędnych informacji przygotowana zostaje umowa dzierżawy. W przypadku więcej niż jednego wniosku ogłasza się przetarg na wydzierżawienie nieruchomości.
RODO
Klauzula informacyjna RODO.
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU / AKTUALIZACJI
26-09-2025
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Rzgów