GO.01. Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości
WYMAGANE DOKUMENTY
* wniosek,
- do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z lokalizacją i oznaczeniem budynku
- podpis własnoręczny, a w przypadku składania wniosku w postaci elektronicznej: kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty albo podpis zaufany
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Rzgów, ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów
Stanowisko ds. Gospodarki Gruntami
AGNIESZKA SOCHA
Siedziba: pokój nr 9 na parterze
Telefon: (63) 241-90-18 wew. 22
Faks: (63) 241-97-90
E-mail: grunty@gminarzgow.pl
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
7 dni.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zawiadomienia o nadaniu numeru budynku.
OPŁATY
Brak opłat.
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy.
PODSTAWA PRAWNA
- art. 47a ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 ze zm. ),
- ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII1) z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.-Na podstawie art. 47b ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 ze zm.)
DODATKOWE INFORMACJE
W przypadku, gdy wniosek dotyczy ustalenia adresu dla działki narożnikowej, należy podać, z jakiej ulicy jest uzgodniony wjazd na działkę.
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU / AKTUALIZACJI
29-11-2023
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Rzgów